Jak działamy

1

Pierwszy kontakt z potencjalnym klientem odbywa się poprzez wysłanie zapytania ofertowego, prośby o bezpłatną wycenę, w której to klient powinien zawrzeć takie dane jak nazwę firmy, dane kontaktowe ale przede wszystkim podstawowe informację o planowanej inwestycji tj. rodzaj kabiny (śrutownie, malarnie, kabiny do metalizacji) i jej wstępne wymiary

2

Nasz specjalista, skontaktuje się z klientem w celu omówienia potrzeb inwestycji oraz w ogólny sposób omówi najważniejsze zagadnienia dla poszczególnych procesów, w tym zakres wyposażenia. Przed stworzeniem ostatecznej oferty proponujemy spotkanie w siedzibie klienta, w celu dokładnego zapoznania się z planową lokalizacją obiektu oraz wszelkimi szczegółami technologicznymi wyrobów produkowanych przez klienta, taka wiedza pozwoli nam najlepiej dobrać rozwiązania techniczne do potrzeb klienta.

3

Na podstawie otrzymanych, od klienta, informacji zostanie sporządzona bezpłatna wycena, w której uwzględnione zostaną takie kwestie jak: opis procesu, parametry techniczne urządzeń, schemat rozmieszczenia urządzeń oraz zapotrzebowanie na media. Na tym etapie klient będzie posiadał pełną wiedzę w zakresie kosztów realizacji inwestycji oraz kosztów eksploatacyjnych poszczególnych urządzeń.

4

Jeżeli klient wyraża dalsze zainteresowanie współpracą z naszą firmą służymy mu możliwością obejrzenia wcześniejszych realizacji, co pozwoli w pełni upewnić się, że proponowane przez nas rozwiązania odpowiadają potrzebą klienta.

5

W zależności od potrzeb klienta świadczymy wsparcie projektowe w zakresie zarówno wykonania kompletnego projektu technologicznego, który będzie bazą do projektu budowlanego całego obiektu jak również wytycznymi do wykonania niezbędnych fundamentów czy przyłączy.

6

Wszystkich klientów traktujemy indywidualnie, nie przekreślamy żadnych rozwiązań sugerowanych przez klienta. Istnieje możliwość zarówno dostosowania urządzeń do posiadanych przez klienta pomieszczeń czy wcześniej posiadanego wyposażenia. Jesteśmy również w pełni otwarci na wykonanie części prac samodzielnie przez klienta (np. konstrukcji komory), takie rozwiązanie pozwoli obniżyć koszty inwestycji.

7

Podpisanie umowy skutkuje wdrożeniem zlecenia do produkcji.

8

Urządzenia oraz elementy montażowe są sukcesywnie dostarczane na plac montażowy.

9

Sam montaż to okres od 2 do ok. 4 tygodni.

10

Procedura zakończenia montażu, uruchomienia dostarczonych urządzeń zawsze zaczyna się od szkolenia załogi z bezpieczeństwa i higieny pracy oraz prawidłowej eksploatacji urządzeń. Podczas szkolenia zostaje przekazana kompletna dokumentacja, zawierająca instrukcje obsługi, listę części zamiennych, certyfikaty czy karty gwarancyjne.

11

Procedura zdawczo odbiorcza zawsze kończy się przekazaniem bezpośrednich numerów telefonu do konkretnych serwisantów, będących opiekunami danej inwestycji, ułatwia to kontakt oraz przepływ informacji w późniejszym okresie.

12

W trakcie wieloletniej eksploatacji obiektów, w pełni współpracujemy z klientem świadcząc serwis gwarancyjny jak i pogwarancyjny, zapewniajmy również dostępność wszelkich części zamiennych. W razie potrzeby zawsze chętnie wspieramy naszych klientów wiedzą i doświadczeniem.

Kontakt

Godziny otwarcia

pn-pt 7:00-15:00

Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą